Midsommaridyll

20130621-152515.jpg Glad midsommar till er alla var ni nu befinner er.

Själv är jag på en lägergård utanför Jönköping och det är så sommaridylliskt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Så jag stannar här. Mitt i sommaren.
Imorse, när alla fortfarande låg och sov, promenerade jag och e ner till sjön i väntan på att frukosten skulle öppna. Det var alldeles ljummet ute, fåglarna sjöng sina morgonsånger och fjärilarna dansade. Jag vet inte när jag sett så mycket vackert sist – det var så jag nästan sprack av sommarskönhet och jag bara måste måste måste få säga tack. De fagra blomsterängar… De skola oss påminna Guds godhets rikedom. Tack Gud. För att jag får vara med i år igen.

20130621-153140.jpg

Happy midsummer everybody!

xxx
Jenny

Kommentera

