Team Vingren ftw. Tack gode Gud!

20100612-DSC_0193-2

Min bästa vän är superkär i mig. fortfarande!!! jag förstod att han var bra. och bra för mig. och jag för honom. tyckte att han var den finaste jag träffat och jag var så lycklig över att han ville bli min. Vad visste jag då? Ingenting känns det ju som nu. Jag förstod att han var bra men så här bra? jag kunde inte ana att han skulle växa så mycket i mina ögon och mitt hjärta för dag. dans på rosor? Nej. Vi har inte varit förskonade från allt elände under dessa 3 år som gifta. Far from it. Livet suger ibland. och han är inte toppencharmig alltid. Han tar dåliga beslut och reagerar konstigt. Precis som jag. Men det är inte det som är grejen. Grejen är att jag är trygg. Jag vet att han vaknar varje morgon och väljer mig. Han väljer oss. Precis som jag. Genom allt är vi ett team. Vilken nåd. Team Vingren. Tack god Gud.20100612-DSC_0011-4

20100612-DSC_0099-4

love/ellen

my husband and I have been married for 3 years today. So much grace. We are a team. Team Vingren.

One thought on “Team Vingren ftw. Tack gode Gud!

Kommentera

