Inspired by Jenny

20130511-192344.jpg
Jag vet. Jag är frånvarande här. Har varit ytterst närvarande på andra ställen. Kreativiteten har yttrat sig mest i låtform men efter att ha sett din ommålningsmani lately, jenny, så kröp sig ommålningslusten på och julklappsprojektet till John kikade fram. Klart man kan ha fler färger men nu hade jag bara denna och jag är inte helt klar med fler än en. Ska står ”grabben med varm choklad i” på en också. Ska göra om och göra rätt. Men fint va?

inspired by jenny’s latest repainting projects I started drawing on mugs : )

Love/Ellen

20130511-193054.jpg

20130511-193107.jpg

Superfina. En till mig tack!
xxx
Jenny

Kommentera

