g r a t t i s till mig.

20130408-194146.jpgIdag fyller min favoritman år. Och imorgon fyller min favoritson år. Vi har därmed gått in i Kalasveckan med stort K. Och detta är ju hur mysigt som helst…
Så medan lilla e ligger och blir frisk från feber på en madrass på golvet tillverkas det pompoms, tårtor och slås in paket så det står härliga till!

20130408-194553.jpg

20130408-194609.jpg

20130408-194630.jpg

20130408-194646.jpg
Det är så fint att få fira att någon man älskar och inte kan tänka sig leva utan föddes och nu finns i ens liv. Jag är så tacksam för båda två. Jag vet inte vart jag hade varit om jag inte träffat Emanuel och sedan Elliot kom för tre år sedan har livet blivit så mycket… mer. Mer liv i livet. Så med glädje fortsätter jag blåsa ballonger och klippa vimplar med vetskapen om att det är jag som gick de finaste presenterna och kan därför bara säga g r a t t i s till mig själv.

We are entering into the birthday week of my two boys. So thankful. I’m definitely the one who got the best present. Congratulatons to me!

x/jenny

Kommentera

