Put a collar on it!

20130330-105340.jpg

Jag har några kragar som jag ärvt av min mormor och som jag älskar för mycket för att fästa på bara ett bestämt plagg. Vad gör man? Jo ett halsband…

Välj några fina knappar och fäst dem i kanterna på kragen
20130330-105519.jpg
Fäst en kedja i de båda knapparna
20130330-105619.jpg
Voilá! – ett halsband som jag kan ha till vilka kläder som helst. Finemang.
20130330-105932.jpg

DIY-tutorial on how to make a collar-necklace. In absolutely love with mine.

x/Jenny

2 thoughts on “Put a collar on it!

Kommentera

