Hemma hos…

Nu har jag och e gått om varandra i sjukdomssängen i snart en vecka och det hela börjar bli smått tråkigt. Fördel: alla de serier som velat bli sedda är nu sedda. Nackdel: allt jag missat i veckan som jag velat vara med på, inte minst det tjejhäng på Sjövik som just nu pågår som jag just nu missar. Men så är det, och utslaget på det stora hela så är vi sjuka väldigt lite, i stort sett aldrig, så det är ändå helt ok.
Jag har spenderat dagarna med att sortera de tusentals bilder som legat och väntat på att bli redigerade och framkallade. Det har varit lite som en tidsresa full med känslor, tacksamhet och inspiration. Till exempel de jag tagit i olika vänners hem, platser jag älskar och inspireras av. Här kommer bilder från två av mina favorithem just nu. 20130209-120139.jpg Lilla Abbies stilrena rum i rosa, svart och grått och Lindas snygga vardagsrum. Jag gillar.
20130209-120331.jpgElsas färgglada hyllor med allt vad de innehåller är underbara och Åsas soffhörna är enligt mig helt perfekt.

20130209-122939.jpg

20130209-123043.jpg

20130209-123108.jpgFint eller hur? Vad har du för favorithem just nu Ellen?

two homes that inspire me

x/Jenny

Kommentera

