Tre generationer och min djupaste identitet.

20121229-202417.jpg

20121229-202428.jpg

20121229-202439.jpg

Tre generationer finingar. Me, mum and granny. Again: gratitude. Jag är så glad att dessa kvinnor hela mitt liv bett och talat in andra sanningar än de som samhället ofta bjuder mig. Att min identitet inte ligger i utseende, pengar, intressen, framgång, lycka, vänner, hälsa… utan i att jag är värdefull och älskad. För den jag är. Inte för vad jag har eller är. För den jag är. Ett barn till Gud.

my mum and my grandmother are two women who have prayed and spoken other truths to me than the sociaty often gives me. That my deepest identity doesn´t lay in what I wear, look like, what friends I have, how happy and successfull I am. but that I am me. Loved. For who I am. Not for what I´ve done or have. For who I am. A child of God.

x/ellen

Kommentera

