Tänker du på honom så mycket?

20121214-172233.jpg

20121214-172241.jpg

Hade några tonårstjejer hemma och bakade roligaste och finaste pepparkakorna. Jag gjorde ett stort hjärta till min John. ”tänker du på honom så mycket?!” sa en av tjejerna förvånat… Haha himla kul tyckte jag och förklarade att jag ville göra nåt fint till min man som höll sig borta till förmån för vårt lilla tjejhäng. Och för att förmedla ett inlägg i pepparkaksgubbsdebatten kan jag meddela att tjejerna så att de tyckte det var dumt och att bara vita svenskar tänker så dumt. Så det så.

Pepparkakor är kul. I 5 minuter typ. Så har jag tyckt och vill väl precis som alla andra bara äta deg egentligen… ; ) Men så mycket roligare det blev med, inte bara kristyr utan även massa knasigt opassande godis som lakritsskruvar och citronkolor. Mycket roligare och mycket uppskattat av de bjudna grannarna i trapphuset. Tips!

Ginger cookies with lots of love and creativity for Christmas is the new thing in this house. Love´m.

x/ellen

Kommentera

