Julkalendermissen

https://i1.wp.com/adventskalendern.nu/wp-content/uploads/2012/12/cropped-3_annorlundajul.jpg

Hej.

Här händer det inte mycket som ni sett. Det är för att det händer så mycket på andra håll. Ibland får man bara ta lite paus. För att få plats med annat. Så är det ju med allt egentligen. För att lägga till nåt måste man oftast dra ifrån nåt annat. Åtminstone om man inte har så mycket extra tid. Saken är den att jag hade lite extra tid. Så nu pluggar jag lite mer. Och jag hoppas det går över. Detta med att jag springer efter mig själv. nu skulle du ha varit har, nu skulle du ha gjort det… alltid steget efter. Tror det lägger sig när jag får lite mera kläm på det. Tänker att jag ska läsa i kapp på den här lilla julkalendern som finns på nätet som jag och jenny ska vara med i framöver. Finaste headern av finaste Judit har den fått. En himla bra kalender so far faktiskt. Kika in vetja. Klicka på headern för att få smaka.

I´m running after my self these days. But this too shall pass. This is a header from a swedish Christmas blog Jenny and I will feature in soon.

love/ellen

 

Kommentera

