Oh Pinterest.

Igår fastnade jag på Pinterest som lätt händer och som vanligt hittade jag en massa grejer jag bara m å s t e få göra bums. Annars spricker jag. Eller min inspiration. Det finns så mycket fint och helst av allt skulle jag ta ledigt från jobbet 2 veckor, låsa in mig och bara öppna dörren för kramar och pussar från lilla och stora E, mat och kaffe och skapa loss. Och komma ut med underbart många nya kreationer och en uttömd inspiration.

Men min reality check säger att det är bäst jag lägger band på mig och sätter mig ner och virkar en liten blomma. Eller något annat litet och lagom. Och fortsätter jobba på som vanligt in i december för sen är det jul. Och då kanske!  Då kanske jag till exempel kan göra den här:

den här

och det här till lilla e

Japp. Someday.

x/j

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentera

