Vägg och möbeldekorationer av griffelsticker! del 2

20121117-114336.jpg

Härom veckan sa jag att jag skulle dekorera mitt skåp coh det gjorde jag, hör och häpna, också. Det blidde, inspirerat av doredoris (som var lite mer nogrann hehe), så här.  Använde mig av sådan här griffelsticker, fast egentligen kan man nog använda sig av självhäftande vinylplast (om nu inte detta är samma sak) som jag också använde till pratbubblan på dörren som ni kan se här (del1).

20121117-114350.jpg

Gick loss i duschen mä… det spårar lätt ur kan jag säga. Man vill bara fortsätta och fortsätta. Och varför inte. Måttlighet hat aldrig varit min grej i sådana här sammanhang. BLÅS PÅ!! och ha en härlig lördag : )

I´ve been dekorating stuff lately with black plastic stickers cutted out after my inspiration. It easily gets out of hand..hehe… But why not! have a great saturday!

love/ellen

Kommentera

