bröllopsflashback och nyfunnen blog: ”color it pink”

Jag har precis, säkert efter alla andra, hittat bloggen color it pink. Men dessto roligare för mig nu! hälsa på du mä vettja!  Vill du istället eller också se bilder från min syster Stinas bröllop i somras, den magiska utomhusvigseln, dekorationerna som de små vikta hjärtana eller den portabla pompom-väggen, brudkransen jag gjorde (som ni också kan se mer av här) och inte minst min fantastiskt vackra syster och svåger så titta in på min syster Fridas blogg här. Vilka flashbacks…

Nu ska jag gå och dekorera mitt skåp och imorn kommer andra hälften av den här bloggen hi. Fortsättning följer. Var så säker!

just found the blog color it pink and i really like it. visit it here or go see some pictures from my little sis´wedding here

love/ from the lady in the pink cardy (ellen)

Kommentera

