Scenkläder och leksaksdjur på burk till min syster

20121025-072538.jpg

20121025-072559.jpg

20121025-072549.jpg

20121025-072607.jpg
Häromdagen fyllde min syster år. Efter att ha köpt ett nytt headset i rött och konstaterat att häst även stod på årets lista gav jag mig på ett projekt som jag länge tänkt fixa. Hade en burk med passande rött lock, en liten leksakshäst, röd färg (jag tog akryl men det är kanske bättre med vanlig hobbyfärg eller nån färg på sprayburk), supersnabbtorkande lim) vilket starkt lim som helst, typ limpistol eller kontaktlim, går bra men jag vill inte ha stora klumpar runt hovarna. Tog ingen färdig bild ser jag men ni fattar va? Hon blev i alla fall glad! och jag med!
Nu funderar jag på scenkläder till konserterna med Two Birds tors-lörd…

20121025-073928.jpg
Vilken är bäst?

Made a gift fot my sister who wished for a horse : ) and wondering what to wear on this weekends concerts…

X/Ellen

 

Jag gillar den mintgröna outfiten bäst, men efter att ha klätt på och av Emanuel olika outfits igår och kommit fram till två ganska olika tycker jag du ska ta med båda två, så får vi se vilka som passar bäst ihop. Ses imorgon sweet!

x/jenny

4 thoughts on “Scenkläder och leksaksdjur på burk till min syster

Kommentera

