Få betalt för skräp?

En vän till mig fick igår ett mail med tips om en tävling. Det handlade om att skapa med skräp och kom från en sida som inbjuder alla och en var att samla skräp, skicka in till företaget och få betalt. Va? Nej inte riktigt. Eller jo. Fast snarare välgörenhetspoäng som kan lösas in som pengar på TerraCycles hemsida för att stödja valfria välgörenhetsorganisationer eller lämpliga skolprojekt. Skräpet återvinns sen till nya produkter. Jag får inte betalt för att skriva detta! men snubblade över det via min vän Stina Berg och tyckte jag lite distant diying-wibe. redesign och med omtanke om världen. Är detta en väg att gå tror ni? Läs mer om insamlingen och tävlingen här.

stumbled on this site and competition wher you can trade in your garbage for points wich turns into money to helporganisations and good projects.

x/ellen

Åh vad bra! Det ska jag tipsa lärarvänner om, perfekt med insamling av pennor för skolklasser. Tip top.
x/jenny

Kommentera

