smyg-hemma-hos jenny sandgren

20121008-151544.jpg

Jag är just hemkommen från rep-helg med Two Birds. Vi höll till hemma hos Jenny. Konstigt tomt utan henne. Two Birds är nämligen bandet jag har tillsammans med hennes man Emanuel. John och jag åkte dit för att repa inför höstens spelningar. Jag förundrades över hur fint allt redan var i deras lägenhet. De har ju nyss flyttat in. Emanuel sa att så här såg det ut efter tre dagar. Jenny är effektiv. Punkt. och kreativ. punkt. Och så himla härlig och det syns liksom i hela lägenheten.

När vi var i USA i somras köpte hon den här svarta tavlan att ha hemma. Jag var inte lika sugen då. Men nu. Fint va?

20121008-151553.jpg

Passade på att göra ett mini-hemma-hos i smyg från ett av hörnen i köket.

20121008-151606.jpg

Kom hem snart fina vän.

I was rehearsing in Jennys home this weekend. She´s away and I made a little fotoshoot in one of the kitchen corners. Come home soon, dear friend

x/ellen

Kommentera

