Maxad bil i solnedgången kommer lastad

20121005-144911.jpg
Ville ligga kvar på sängen. Men nu är vi på väg till Göteborg i solnedgången. Bilen är maxad. Cello, trummor, finklänning, hesa stämman och glädjen inpackade. Vi ska på bröllop och på rephelg. I Jennys lägenhet. Konstigt att hon inte är där. Kanske gör ett Hemma-hos. I smyg. Lilla och stora möter oss med öppna armar. Det vet jag. Two birds måste repa inför miniturnén. Längtar. Kom och säg hej vetja! Och glöm inte à la London imorn göteborgare!

going to gothenburg for twobirds rehearsals. I’m Loving it.

X/ellen

Åh önskar jag kunde visa dig runt min ellenbellen, nästa gång! Just nu sitter jag på en balkon vid en pool och dricker kaffe, det är typ 25 grader och jag njuter från örona till tårna! Puss

x/Jenny

Kommentera

