mitt dagsverke: ett grattiskort.

20121002-174234.jpg

20121002-174251.jpg

20121002-174244.jpg

Det här är vad jag lyckades åstakomma idag. Ett bröllopskort. säger man så? ett grattiskort till ett brudpar. Hade en lång lista på pyssel och annat jag skulle göra idag. Göra en 2,5 meter vägmålning på ett långt papper, prova nya poslinspennan, äta lunch med emma, läsa massa i skolboken, skriva en jullåt. eller i alla fall börja på nåt av det. Men det blev ett kort. det tog tio minuter. Resten av dagen försvann i ett hostvind. Jag är förkyld. Blir så peppad av alla listor jag gör men så himla deppad när inget blir av. Sänka ribban. Unna mig att inte vara på topp. Its ok. Och jag klarar hyran ändå. Tacksamhet.

this is what I managed to do today. Had a bunch of stuff I wanted to do but my cold wanted something else. well well. I can afford to be sick. I can still pau my rent. gratitude.

x/ellen

Kommentera

