Jag finner min inspiration…

20120918-132326.jpg

inte överallt kan jag säga. en del säger att dom inspireras av allt möjligt. det gör inte jag. då måste jag nog vara i ett himla flow jag ännu inte sett, men ett av ställena är detta instagram. innanför portarna döljer sig bilder och personer som inspirerar. Hur kan man inte bli tokpeppad på att göra egna sånna här blomgubbar och gummor t.e.x. som camias_enskilda. Måste plocka fram lamineringsjoxet nu!

20120918-132340.jpg

eller en sån här fågelflock som mwaahlstedt gjort

20120918-132351.jpg

eller de här… klossarna (?) av ingelaparrhenius som ni också hittar här. sånna vill jag verkligen göra! en hel liten familj! minst! eller en hel cirkus! Ingela gör fantastiska illustrationer och annat mysigt pyssel. titta in hos henne. inspiration coming right at ya!

found some inspiration on istagram lately. click on the image to see there profiles on the web.

x/ellen

Kommentera

