idag ska vi fira

20120913-174148.jpg

Idag ska vi fira John igen. Tretti ska väl firas fler gånger. Tretti gånger minst tänkte jag så jag gav honom 1 date x 30. Små och stora noga uttänkta dater. Själva och med andra. Nöjd. Halvnöjd med att jag klämmde fingret i hålslagaren när jag skulle pyssla ihop kitet. Men iaf. Vad mysigt vi ska ha. Gjorde också en poster men texten på sången jag skrev till John till vårt bröllop. Tror jag ska göra om den för jag är inte helt tillfreds med att jag är så lat så att jag använde för dålig pennor och det blev lite vobbligt men nu får den här sitta på kylen ett tag.

20120914-163857.jpg

I´m lost at sea but alive in our storm. I´m in a daze but found and amazed by YOU.

I let down my guard and the walls came tumbling down. Now you have my heart and I´ll never drown with YOU.

GRATTIS HJÄRTAT.

i made a song for my love when we got married. for his birthday I made a poster of it.

x/ellen

Så fint fina du. Pussa John från oss 3.
x/Jenny

3 thoughts on “idag ska vi fira

Kommentera

