Garagesale medmera

20120714-010239.jpgigår var jag på en liten garagesale här på hönö. En m y c k e t söt sådan med en massa fina retro-tyger som jag raskt lade beslag på. Som kan få bli diverse fina ting framöver. Så bra det är att köpa sådant som någon annan inte orkar ha längre. Istället för att slänga. Istället för att köpa nytt. Mer garagesales, loppisar och secondhander t a c k ! Ju fler desto bättre. Tycker jag.
En blå virkad mössa på det?

20120714-011023.jpgeller kanske en röd?

20120714-011047.jpgnä nu m å s t e jag gå och lägga mig.

Sovsött
X/Jenny

2 thoughts on “Garagesale medmera

Kommentera

