Tränar. På att vila.

20120711-140046.jpgdenna veckan bor vi tillsammans med två till familjer i detta huset på Hönö. Det är fint. E spelar på kvällarna och är ledig större delen av dagarna så vi flyter runt och vilar, solar, regnar och äter mat som vi slipper laga själva i mattältet.
Jag passar på att ta det riktigt lugnt, reflektera lite bakåt och fundera framåt. Har påbörjat ett dokument som fick namnet *mitt lilla liv*. På den nivån är det. Jag är så dålig på att ha semester. På att inte göra något. Min hjärna har en konstant ganska hög hastighet och är jag ledig från jobbet så påbörjar jag allt som oftast något nytt projekt. Det är något jag försöker träna på. Att vila. Att inte distrahera mig utan låta tankar och känslor få komma fritt. Läskigt. Och jobbigt. Och viktigt.

Vad gör du en dag som denna min Ellen?

20120711-141112.jpg

Ränner runt. Ska sluta. Måste tagga ner. Om en och en halv vecka blir det av. Njut åt mig. Puss/e

Kommentera

