Perfekta flyttpresenten…

20120612-132005.jpg

tänkte jag men insåg snabbt att vad jag gett mig in på var hyffsat svårt och tog rätt lång tid. No pic-nic!

verktyg: skalpell, skärbräda, penna, kartboksblad

20120612-132015.jpg

20120612-132024.jpg

Men den blev ganska perfekt till slut. Nöjer mig med ganska första gången. Vad vill du ha i flyttpresent, Jenny? Den här skickade jag till Mariannelund nämligen….

made this for friends who just moved out of town. no pic-nic but turned out pretty sweet for a first timer.

x/ellen

2 thoughts on “Perfekta flyttpresenten…

  1. Pingback: Kartpyssel på hög nivå | duger.se

Kommentera

