För vi har tagit studenten!

20120608-221222.jpg
Ingen orkar blogga. Den ena mitt uppe i flytt och den andra, jag, just hemkommen från coverspelning för studenter i en trädgård. Dom var lyckliga och tog i för fulla halsar. Vi mä. Tänk att jag fått ta studenten. Lyxigt. Och allt jag fått göra efter studenten. Inte alla stunder har varit lyckliga eller lyckade men jag stod på asfalten utanför trädgården en stund och kände mig tacksam. allt annat vore nästan oförskämt.

at home after coversshow for graduates. Greatful i got to graduate. What a luxury.

X/e

Kommentera

