Jag vill inte göra allting själv

Jag gillar duos. Egentligen handlar det mer om att jag inte gillar att köra helt solo. Man har någon att bolla med. Man har någon att inspireras av, inspirera, dela grejer med, vara tyst tillsammans med, peppas av, slipas mot, bråka med, bli sams med, bli bättre av, ta rast med, få bärhjälp av, dela en grapefrukt med. Älskar mina duos. Har en massa. Jag vill inte göra allting själv nämligen. Jag får ingen långvarig kick av att ”yes, det här klarade jag alldeles själv!” Gillar att dela glädjen. och sorgen och allt det där andra. Inspirerande duos finns ju massor! T.ex :dosfamily-jenny och isabelle

Linn och Petra

simon och garfunkle

mimmi och musse

the civil wars

jag och jenny

klockrena duos. har ni fler inspirerande konstellationer på lager? vilka gillar ni? (click on the images for source)

I like duos. Like the above. And me and jenny. I like to be in a duo more than going solo. I need people around me. But not too many. A duo is perfect. What duos inspire you?

x/ellen

Kommentera

