”Inte halsband. Grytunderlägg”

20120515-142715.jpg

Skön kommentar: ”Inte halsband. Grytunderlägg!” men minst lika fina skulle jag säga. Igår pysslade vi lite, jag och grannfrun. Jag med syrrans bröllopsblogg och hon med de här läckra grytunderläggen. Fina va? Snodde bilden från hennes instagram. Ett hett instagramtips är att följa henne. Blev pepp. Man vill ju pyssla med träkulor känner man. Och med man menar jag jag. Och lovisa är ju helt uppenbart med på tåget. Skilnaden är att hon gör något och jag drömmer vidare, bloggar lite och återgår till min slutspurt i studierna.Försöker tänk att det snart är sommarlov. Men inte än!

My neighbour made these. One is supposed to but them under hot stuff that one wants to place on a table or something. Like food for example. What do you call these in english? Follow Lovisa on istagram by the way. She takes lovely pictures.

x/ellen

Kommentera

