Imorgon, snart idag.

20120504-233805.jpgImorgon är det då äntligen dags för Överåsfestivalen, eller ja, idag om 20 min. Tick tack klockan går. Idag har varit en låååååång dag med en massa rigg, pre-pyssel, kaffepimplande godisätande. Jag har mest dekorerat och riggat pyssel/DIY-studion som kommer vara öppen hela dagen imorgon – den blev så fin! Och nu är jag så trött. Jag och lillasyster Kajsa (som kommer fungera som min personliga assistent imorgon, tack gode Gud) har dessutom suttit med det sista distant diying pysslet nu när vi kom hem. För att liksom få till det sista.
Nu ska jag sova som en stock. Ända till kl 6.30. Ses imorgon hoppas jag!
Välkomna

welcome to överåsfestivalen tomorrow!

x/Jenny

20120504-234906.jpg

20120504-234938.jpg

20120504-235000.jpg<;

Kommentera

