Mina favvo epla.se -prints

20120503-105632.jpg

Bäddar rent. Har fått finaste lakanen av Jenny. Vill lägga mig igen. Men icke. Dagen väntar inte. Har hunnit fixa fina widgets till bloggen och beställa klistermärken och premiärdiska i diskmaskinen!! Även hunnit slinka in på epla.se Epla har ju funnits ett tag i Norge men nu tycker jag att det tagit rätt bra fart även i den svenska versionen. Har ju en förkärlek för teckningar, illustrationer och tryck. Kan sitta hur länge som helst och klicka runt på sånna siter. Tipsar därför om några favvotryck jag hittade där.

T.ex favoriten fjärilstavlan, Den skulle vara så fin här hemma.

och detta kak och- bakverks-trycket från I LOVE DESIGN.

Eller den här superfina valpostern eller fågeltrycket som grymma Sofie Rolfsdotter gjort (psst! kolla in LP-fjärilarna på väggen! och hennes blogg här),

Gillas.

För nytillkomna tittare hälsar jag er välkomna till våra pinterestsidor som ni hittar till höger här och till instagram där vi heter ellenvingren och frusandgren.

stoped by to tell you about some favourutes from swedish site epla.se. click on the images for sources. ps. we´re frusandgen and ellenvingren on instagram. see you there!

love/ellen

Kommentera

