Fotopyssel/ Kuvertväska?

Jag är hyffsat sugen på att göra mig en sån här. Hyffsat = JÄTTE! tänker ofta på när jag ska ha en så pass lugnt tillvaro att jag bara kan gå igenom allt som jag och Jenny taggat här som diy och tips och bara jazza loss fullständigt i min lilla studio. Men allt har sin tid. Nu är det tid att plugga så att jag får sommarlov så jag nöjer mig med att tipsa för

Found this clych that I reallt wanna do. One day. When I don´t need to study. Like now. Saving it here.

x/ellen

Kommentera

