Om Linn och Petra och inspirationen

Slösufade ikapp lite och hittade den här fina. Hos Linn och Petra. Den påminner lite om det som jag vet att Jenny snickrar på till Two Birds. Tids nog får ni se. Jag är hemskt trött idag. 4 dagar producerande, sång och och håll igång med lilla e om vartannat sätter sina spår. Känner mig tacksam för bloggar. Som förser med inspiration när man själv inte orkar eller hittar den egna. En sådan plats vill jag att den här bloggen ska vara. Men också en plats att inspireras av andra än mig och Jenny på. Så hälsa på Linn och Petra vetja. Dom har dessutom fin ny header. Nu, vid niosnåret, kryper jag till kojs.

Found this prettis bird mobile will visiting Linn and Petras blog. It reminds me of something Jenny is doing for Two Birds. You´ll see. Until then, let this inspire you.

x/ellen

2 thoughts on “Om Linn och Petra och inspirationen

  1. Åh! Tack för den! Man bugar och bockar. Kan man säga ”spegel” tillbaka? Tycker att er blogg är så inspirerande också! Synd att det är så långt till er, annars hade vi gärna besökt er på Överåsfestivalen.

    Vi är för massor med kreativ pepp och inspiration åt alla, det är ju det som är grejen liksom. Så kan man bära varandra i skapandeprocessen!

    /Linn

Kommentera

