fåglar och compact living 2012

20120430-130420.jpg20120430-130841.jpg

(photo: emanuel sandgren)

20120430-130747.jpg

Spelar in och fotar hos Sandgrens. Jag och emanuel spelar in och Jenny har riggat fint fotoshoot med oss. Two Birds alltså. Lägger upp några fina bilder snart. Så här fin var jag. T.ex.

20120430-130429.jpg

Här har jag stått sedan i fredags. Familjen Sandgren knows compact living. Vardagsrum, walk-in-closet, musikstudio, sovrum, ateljé, kök, hall och badrum på 75m2. Släng dig i väggen Ikea. Mitt emellan vackert sovrum och studiorum (kolla visning här)  och lagt sång i tusen lager. Mille foyes. Det kommer bli så himla fint!!Det här är en sån lycka. Att få skapa och göra mer av sina låtar. Att ha kreativa projekt med andra människor. vänner. Så mycket gott kommer ur det. inte bara bra musik. Känner mig så himla tacksam och välsignad. Vilken ynnest. Vilken nåd.

This weekend I´m recording song for the Two Birds album. Jenny also had a lovely photoshoot with us. Will post some photos from it another day. I´m so greatful to have friends to share my creativity with. A blessing. Grace.

x/ellen

2 thoughts on “fåglar och compact living 2012

Kommentera

