Finfrämmat

20120423-115524.jpg

Medan Jenny är på jobbmöte gör jag mitt bästa för att ta hand om lilla och stora E. Lekpark, äpple, (mu)sik och kardemummakaffe. Jag tror dom trivs.

Vad jag inte trivs med är att jag inte får till det med de runda etiketter jag och Jenny försöker beställe. Har gjort en superfinmall i photoshop men sen när jag laddar upp den på olika siter blir det asfult och konstigt och dålig upplösning och knäppt fast jag har 300dpi. Regina? Joanna? Linda? kan nån hjälpa mig?

taking care of big and little E while Jenny is on a job meeting. I think I´m doing a good job

x/ellen

20120423-144001.jpg

7 thoughts on “Finfrämmat

  1. Vart beställer du ifrån? Mina blev iallafall också lite konstiga och jag mixtrade lite men det blev inte helt bra ändå… Sorry!

Kommentera

