man tager vad man haver-kylskåpsmagneter del 2

20120411-101147.jpg

20120411-101304.jpg

Har länge haft en hel del trist kylskåpsmagneter. Inget fel med det. Men när jag spontangjorde Agges födelsedagsmagnet-team här om dagen och dessutom såg min vän Elins fina knapp-kylskåpmagneter så fick jag feeling på att fixa till dom. Plockade fram:

  • Kontaktlim
  • De trista magneterna (med lite gammalt lim på från någon borttrillad dekoration)
  • Lite knappar
  • Självhäftande platsjuveler jag köpt för länge sen nånstans
  • En snygg kapsyl jag hittade på gatan häromdagen (jag vet. lite ofräscht men yeahyeah)
  • En liten rund leksaksgrej med små kulor man ska få ner i små hål i bilden, ni vet? inköpt någon gång på erikshjälpen tror jag.

20120411-101310.jpg

Så här fina blev de! Skräp för andra. Skatter för mig!

Got inspired and made more fridge magnets out of things I had at home, found, or baught at second hand. Crap to others. Treatures to me!

x/ellen

Kommentera

