Fynd?

20120404-111726.jpg

20120404-111733.jpg 20120404-111741.jpg

Snabbt in, snabbt ut! Innan vi lämnade svärföräldrarna hann jag och John med ett besök på nyöppnade Myrorna i Jakobsberg. Superfin butik och hittade till min stora glädje en skrivare/kopiator/scanner med usb anslutning! Hurra! Hoppas nu bara att den verkligen funkar! Skulle underlätta mitt liv som illustratör avsevärt eftersom jag gärnast och mest helst ska lämna in ett illustrationsjobb i eftermiddag. Skissar i bilen. Längtar och drömmer om att få hålla på mer med detta…

Har också fått nys om att instagram-appen nu kommit till android-telefoner så för er som vill följa mig och jenny heter vi ellenvingren och frusandgren

Found a scanner at a new second hand shop in Stockholm today. I’m praying it works! Would make my life as an illustrator a lot easier. If you android people want to follow us on instagram now that you can we’re ellenvingren and frusandgren

X/Ellen

Kommentera

