Påskträd. Igen.

Jag kan erkänna att jag har lite mani på konceptet ”påskträd” just nu. Finns det ens ett sådant verkligt koncept? Hursomhelt – det är min grej för tillfället. Och nästa vecka är det ju påsk. Så det passar utmärkt. Vi har haft lilla es kusiner, farmor, farfar och farbror här över helgen och idag tog vi oss för att göra påskträd av grenar och egenklippta blad. Jag var inspirerad av denna bild som länge legat på mitt skrivbord – någon som vet vilken blogg/sida den är hämtad från? Har glömt…

Den är hämtad från bloggen Rebeckas DIY (tack för svaret tyg och otyg)

så vi drog fram lämpligt pyssel, slog oss ner på flugsvampspallarna och pysslade loss

såhär blev mitt träd som var tänkt till Eira på hennes barnvälsignelse idag

Så gode Gud välsigna Eira amen.

Today we´ve made easter trees. Again. This is how mine turned out.

x/jenny

Åh så fint! Sånt ska jag fixa mig ett : )
Xo/e

8 thoughts on “Påskträd. Igen.

  1. Och Eira äääääälskar sitt fina träd! Det gör hennes mamma också, tack Jenny för att du är så fantastisk, KRAM!

Kommentera

