Inspirerad till tusen

Idag är jag inspirerad. Det var jag även igår och kommer antagligen vara det även i morgon – det är ju vår! Ikväll ska jag hålla en re-design workshop på secondhand-affären Reningsborg i Frölunda. Ungefär hur roligt som helst. Jag ska tipsa om hur man kan re-designa lampskärmar och smycken. Två favoritgrejer.

Men förutom lampskärmar och smycken finns det ju en massa andra grejer man kan göra. Som jag är himla sugen på att göra.  Just nu ligger de här projekten högt upp på listan:

Fint tyg i ramar (fina trianglar till dig Ellentrieangellover) hämtade från denna blogg

Nu har jag iockförsig precis sytt ett mjukis-älghuvud över vår säng. Men jag blir sugen på att göra ett till när jag ser det här

Fin och enkel. Hittad här

Inspiration till världsmys i köket från denna blogg

och en sån här vill jag absolut göra. skulle passa super utanför min (som E kallar den) skrubb

Jag har ju inlett en tradition av att göra påskträd. Ett annat slags fint påskträd finns en beskrivning på här

So, let´s DIY!

Here are pictures of some of the projects I want to do right now. Let´s DIY!

x/jenny

2 thoughts on “Inspirerad till tusen

Kommentera

