Traveling light

20120323-114623.jpg

Packar.

20120323-114630.jpg

Jag tänker att jag ska resa lätt.

20120323-114641.jpg

Kanske bara tar den här lilla som jag hittade på vinden. Det borde ju räcka. Du har väl allt jag behöver Jenny? Gillar att du är som jag. Generös och inte så rädd om dina prylar. Vill va i alla fall. Det är en fin strävan. Jag vill att folk ska känna sig bekväma att spilla och trilla runt om kring mig och inte rädda för att fråga om man får låna eller rent av får. Har rensat ut en hel del kläder som ska till Second Hand. Jag behöver inte så mycket som jag tror. Behöver öva mig i att tänka på det och leva det.

Snart ses vi!

Thinking I´m going to travel light. See you soon Jenny!

x/ellen

Kommentera

