Före……Efter!!!

Här kommer då Före och Efter bilderna från senaste dygnets makeover av min lillasysters rum. Det är jag själv som valde färgerna på väggarna när jag en gång i tiden var tonåring och bebodde rummet. Helst skulle vi velat måla om nu, men det lämnar vi till senare. Denna makeover har kostat ca 300kr och vårt fokus har varit återbruk, re-design. Eftersom mina föräldrar har en secondhandaffär i källaren (iallafall lika många grejer) så är det lätt att hitta ting att förändra och göra om. I love. 

Såhär såg alltså rummet ut    f ö r e

Och såhär ser rummet ut    e f t e r

Nu kan man ligga i hennes säng och dingla med benen med ett kinesiskt paraply som bakgrund. så fint.

Så nu du kära syster, nu får du se till att hålla ordning!

Jag blundar och hoppas…

Grattis grattis älskade Kajsa!

Here are the Before and After pics. Happy birthday beloved Kajsa!

x/jenny

4 thoughts on “Före……Efter!!!

Kommentera

