Tovelisa med posten

20120307-174559.jpg
När jag kom hem idag hade jag fått ett vackert brev. Undrar just hur hon gjort den där spetsdekorationen. Must find out.

20120307-174754.jpg

20120307-174806.jpg kuvertet var laddat med de vykortskit jag beställt påsignerat signerat.se av tovelisa. 70kr för alla fem. Jag blev iiiinte besviken. Så fina! Min favorit ät grammofonen. Ingen överraskning kanske ; ) Nu ska den och några till få sin plats på tavelväggen. Det kommer bli perfekt!
X/e

Kommentera

