Vi vann!

En tävling på fina fina bloggen FRYD + DESIGN! Kul! Jag brukar aldrig vinna sånna här grejer men jag och 147 till tävlade genom att kommentera och jag (jaja vi; ) och 9 andra vann varsin tidning. I don´t mind at all.

Tacktack och god natt! Imorn ska jag inte tänka på allt som jag måste göra. Imorn ska jag strunta i allt sådant och bara känna söndagens vila. Kanske pyssla lite. Kanske sy lite fler tepåsar. Kanske plantera om blommorna. Kanske sitta under äppelträdet i trädgården. Kanske rita lite.

ha en skön söndag!

x/ellen

Kommentera

