Tygtax av bordsduk

20120229-100653.jpg20120229-100636.jpg

 

20120229-100643.jpg

 

Den här krabaten hänger mig. Jag sitter vid datorn och pluggar. Pluggaaar! I helgen hade hon besök av en lillgammal 2,5-åring som säkert var ett mycket roligare sällskap än jag och vill nu förmodligen inte nöja sig med mindre utan hänger nu här och stör och vill bli fotad och hamna på bloggen. Jag ger efter. Precis som jag gav efter när jag först träffade lilla” tax som älskar bordsduk” och hon fick lämna mamma Lisa och flytta in hos mig. Jaja.. Fler taxar och även kloka ord hittas hos Lisa. Kan man fortfarande köpa/beställa, tro… Kanske är enda sättet att få nån ro här, att fixa en taxlekkamrat menar jag?

20120229-101442.jpg

love/ellen

One thought on “Tygtax av bordsduk

Kommentera

