Nästan gratis ju!

Farmors kakburk har fått en ny plats och nytt innehåll. Hårt pyssel, Two Birds-pyssel och smy tyglappar huserar nu på varsin våning. Toppen. I jul hade jag julgodis i den men nu har hittat sin plats mellan mormors cittra (lånad) och min fina pappers-cloetta burk. Tänkte tipsa om måleributiken.se. där man kan beställa tapetprover. De två pappren längt till vänster i bild är därifrån och var gratis, vilket de 2 första är. Sedan kostar de 20kr. Nästan gratis ju. Vill man ha nya tapeter eller bara ha ett prov så löser de det. Sen såg jag att de för tillfället håller på att uppdatera sidan eller något så just nu kan man inte beställa prover. Men snart så håll utkik. Personligen tror jag den här skulle kunna passa i mitt förråd…till exempel. x/ellen

Kommentera

