late at night design

Nu är jag hemkommen efter en lång dag med möte efter möte och jag skulle snabbt vilja sticka ihop en sån här fantastisk matta så att jag kan slänga mig på den på golvet.
Jag vet att jag borde gå och lägga mig bums, men nu börjar liksom den där tiden på dygnet när jag gått över min trötthetströskel och jag ser kreativitetens dörr öppna sig för mig och ropa ut: du har hela natten på dig!!!
Nu för tiden brukar jag försöka låta bli att lyssna på den rösten. Av den enkla anledningen att jag ska upp vid kl. 06.00. Och därinnan brukar nattsömnen störas ett antal gånger av lilla e.
M E N nu sitter ju E och är kreativ framför datorn och lyssnar igenom two birds senaste inspelning. Och allt är liksom upplagt för en kväll med late at night design. s u c k . Ja ja, jag kan ju säga såhär att  o m jag skulle ge efter för frestelsen här i detta nu så skulle jag skapa våroch den här fina kossan/renen/djuret att ha över sängen

Ja ja… someday someday…

x/jenny

 

 

One thought on “late at night design

Kommentera

