Smygreklam

Detta evenemang går inte av stapeln förrän 4 april. Men jag har planerat det idag tillsammans med Susanne Sadri (som kommer hålla i kvällen) och gjort en flyer, så jag tänker att jag kan börja göra smygreklam redan nu!
Jag är så sugen på att vara med och re-designa under kvällen så jag funderar på att komma utklädd och vägra erkänna att det är jag som är arrangör, då kan jag få pyssla loss ifred och få så mycket hjälp jag vill, ha ha.

Nä men varmt välkomna hörrni. Det kommer med säkerhet bli en kalaskväll.

x/Jenny

Kommentera

