ett besök i mammas ateljé

hos min mamma och pappa bor inga barn hemma längre. Nu har de var sitt kryp in i källaren. pappa har ett musikrum och mamma en syateljé. en sy ateljé som jag sover i när jag är och hälsar på.
den här väggen målade vi syskon innan sista systern flög ur boet och då var detta hennes rum. ”ingen panik. alla på en gång!” som min far brukar säga.

den här stolen är en av mina favoriter.

här är min vackra mamma. fotot ovanför hennes huvud är hon och pappa på bröllopsdagen.

tack för titten!

x/ellen

 

Åh vilket mys! Där borde vi stänga in oss en helg och ha distant diying  pysselmania!

x/jenny

 
 
2 thoughts on “ett besök i mammas ateljé

Kommentera

