klipptid hos mamma

inte en enda gång har jag varit och klippt mig i en svensk frisörsalong! på 28 åååår! min mamma har aaaalltid klippt mig. Nej jag är inte så noga med mitt hår som jag borde kanske men jag har så gott som alltid varit nöjd. Tack mams. Tänker att det här kan bli min nya look. Så snyggt!! ska bara få lite rakare och tjockar hår först. Eller? Det fixar vi väl morsan?

Har varit hos en av mina systrar och pysslat i afton. Den kommer nog lite bilder så småning om. mysigt! Har även fotat min mors nya ateljé i källaren. Ateljé/ gästrum som jag nu ska gå och sussa i. Gissar att jag kommer sova gooott omgiven av så mycket skaparglädje.

Sov sött

jag och mamma för lääänge sen. (obs! notera guldsandalerna. fräsht. )

x/ellen

4 thoughts on “klipptid hos mamma

  1. ABSOLUT ! Med lite inplantat…jag menar… extensions 😛 bara så kan vi nog trolla fram det ABSOLUT ! Med lite inplantat…eller jag menar….extensions… o en platt-tång kan vi nog trolla fram det… ;-)…ELLER varför inte med en dunderkur av B-vitamin.
    Fast att jag ALLTID har klippt dig var lögn. Du har faktiskt klippt luggen själv en gång…o Ullis klippte ju av 30-40 cm på ena sidan en annan gång. Men sen var det förstås jag som var tvungen att behöva klippa minsta möjliga av det resterande håret och i minst ett halvår, kamma tofs åt det avklippta hållet i ett försök att dölja eländet.
    Då var nog inte jag heller så nöjd med resultatet men glad åt att jag lärt mig trolla med det mesta 😛

    • hmm…min mobil lever sitt eget liv så här på nattkröken…
      SÅÅ…mycket inplant…EXTENSIONS kan väl inte behövas. vid lite närmare eftertanke kanske det bara behövs lite spray o annat jox som du själv kan trolla med ellen.
      …o kanske det är dax för lite ovänd ordning o fixa ”klipptid hos dotter” ?!!!

Kommentera

