den vackraste pärm jag sett

4 kr för den finaste pärmen jag sett. Den blev min och nu får mina teckningar bo i den. perfekt eftersom jag ritar det mesta i mitt fyrkantiga granit-block. Enda problemet är att  den har en lite annolunda hål-skiss. funkar ju inte alls med vanlig hålslagare… hur göra? tips?

x/ellen

One thought on “den vackraste pärm jag sett

  1. mycket fin pärm. kanske alltid klippa bort den spiralnaggade innerkanten o sen göra hål med en liten ”fin-hål-stansare” inköpt på papperhandel. gör en lathunds-mall som du alltid kan gå efter. eller ta med hela blocket hit o gör hål med min ”håltång”😉

Kommentera

