härliga hängslen och fabulous flugor

Oh jag älskar hängslen. Elsie ha lagt ut en bra DIY-beskrivning på sin blogg a beautiful mess, och jag misstänker att detta kommer bli distant diyings nästa merchandice projet till Two Birds. Detta och flugor (som vi redan producerar i mängd och parti). Här kommer Elsies beskrivning på hur man fixar fina flugoroch här är några av distant diyings flugor

Blir du sugen på att köpa? Säg till så skickar vi på posten.
x/jenny

vad hände med vår flugfilm? just det ja den ligger ju uppe (distant diying TV) men vi gjorde väl en till liten film? har du den jenny? vill se… LOVE!/ellen

2 thoughts on “härliga hängslen och fabulous flugor

  1. Gud vad fina! När jag gick i åttan hade jag fluga varje fredag, blir lite sugen på att börja om med det.

    Valskalet du frågar om är egentligen inget skal utan en skyddande plast. Jag har ett samarbete med Weskins.com där de säljer sju av mina illustrationer på skins till telefoner, ipad och laptops. Det finns två valar som jag gjort där och ett mönster med segelbåtar och valar. Så kika där!
    http://www.weskins.com

Kommentera

