Paketrosetter och Amore!

Min syster hittar jämt så himla fina tutorialgrejer. Kolla här! Kan du bli vår personliga tutorialfinder, Niinis? sånna här vill man ju göra nu liksom! Ett paket till alla som har namnsdag idag. Jag känner bara en Valentin men han kanske inte skulle bli så glad… Får hitta nån annan. Det verkar ju inte behövas så mycket snöre så kanske kan man börja spara på gamla snören som i alla fall jag tidigare jämt slängt.

Sitter på mitt favvokaffeställe. Bra strategi om man vill njuta. Inte så bra om man vill plugga… Skyller på Charlotte. Hon är för trevlig helt enkelt.

Amore a tutti!

/e

20120214-134248.jpg

2 thoughts on “Paketrosetter och Amore!

  1. …tror att man kan använda vanligt papper också, som kanske är lite stiffare, så att det blir lite spänst på det hela menar jag. man kan ju hitta fina papper i varenda vrå, gamla utklipp och dylikt som bara ligger… lika bra att använda!

Kommentera

