grönt är skönt!

Hej. Jag fortsätter med mitt lilla färgtema. En gång ingen gång (gult är inte fult). Två gånger är en vana. Får se hur länge vanan håller i sig. Min vän Lovisa sa när hon introducerades till pinterest nåt i stil med att ”då kanske man ser vad man gillar”. Gillade det. Ibland vet man. Men ibland behöver man bli påmind om var man trivs, var man hör hemma och kanske vad man inspireras av. Istället för att uppfinna något nytt. Letade igenom gamla bilder och fann det här kollaget från i somras när jag just hittat min päronsplittdröm till klänning på myrona. Idag åker den på. Mitt i vintern. Som en påminnelse om att det kommer en sommar och att jag tycker grönt är skönt.

vilken färg trivs du i sweet jenny?

x/e

One thought on “grönt är skönt!

  1. Pingback: Krickelin har en blå soffa « start

Kommentera

