Award time! Pepp!

”För en daglig uppdatering av tips och inspiration.”

har vi fått den här ”awarden” eller vad man säger av bloggen Riot Yarn (bilden ovan) som vi gillar mycket och är naturligtvis tacksamma och peppade! TACK! peppade av peppet peppar vi vidare i sann distant diying- anda!

Utmärkelsen lyder:
”Liebster is German for dearest, beloved or favourite. This award is bestowed on blogs with less than 200 followers but deserve more attention. What a great way to support fellow bloggers you admire! Here are the rules that come with this award: – Thank your Liebster Blog Award presenter on your blog. – Link back to the blogger who awarded you. – Give your top 5 picks for the award. – Inform your top 5 by leaving a comment on their blog.  – Post the award on your blog.”

Fast vi ändrar lite. Vi gillar att uppmuntra men tvingar ingen att peppa tillbaka. Det blir liksom lite… dumt och inte lika uppmuntrande om man vet att man var tvungen om man ville visa att man fått awarden… eller ja… hur som…

Klart som korvspad!! har vi fler favoriter än 5 men vi valde 5 av alla de som vi tycker har lite distant diying-anda över sig. (de säkert mer än 200 men i alla fall)

Elisabettan

för att hon delar med sig av sitt liv och sin kreativitet och utmanar sig själv och andra att leva ett hållbart liv på så många områden. Pepp!

Duger


”Som en påminnelse för mig (och kanske även för dig?) om att inget behöver vara perfekt och utan skavanker […] För jag har börjat ana att min överdrivna noggrannhet och mina högt ställda krav stjäl lusten från mig istället för att göra mig stolt och ännu mer inspirerad. Min förhoppning är att det jag gör ska få göra skillnad. Dels som inspiration för andras kreativitet, men också i ett större perspektiv genom att låta en del av försäljningsintäkterna komma andra människor till del och hamna där de verkligen gör skillnad […]Jag vill inte att duger ska vara en belastning för vår kära jord, därför försöker jag återvinna och använda second hand-fynd när jag skapar, så långt det är möjligt! Jag hoppas att det är något som kan inspirera andra att göra på samma sätt.” Hur kan man inte peppa det?! pepp!

Tovelisa

För att hon liksom gört! Hon har just startat eget och säljer sina tryck frimodigt på signerat.se och bloggar och fotar så bra och gör sååååå fina bilder. Vi gillar att man tror på sig själv och kommer loss! Pepp!

hej regina
pyssel och bilder och ditt och datt. vi gillar stilen och inspireras av skönheten. Pepp!

och

once upon a time
en kreativ och vacker människa som tar så fina bilder och hela hennes bloggvärld och bildspråk sätter verkligen igång en ordlös kreativitet. Pepp!

Nära på att vi inte blev någon daglig inspiration för dagen har gått i ett för oss båda. Puh! Kanske får vi behålla awarden trots allt. Njut nu av alla tips och låt er inspireras!

xo/the distant diyers – tillbaka som vanligt – en i Göteborg och en i Örebro

One thought on “Award time! Pepp!

  1. Pingback: Uppmärksamhet och upprepning | duger.se

Kommentera

